
مطلب زیر را یکی از دوستان خوب و متعدم نوشته و برای انتشار در اختیار من گذاشته است. از او متشکرم. بعضی حیوانها برابرترند!! نه برادر من، خواهر من، استاد، عالی جناب، بزرگوار، شتر سواری دولا دولا نمی شود. اینکه دلم برای حقوق حیوانات قنج می رود، و دیدن سگ و گربه های خیابانی دلم را ریش می کند تنها فانتزی با کلاس بودن است وقتی که از کبابت یه تیکه هم به پیشول می دهی. یا شاید در بهترین حالت یه دلسوزیی سطحی. اینکه حیوانات را بنا بر نظر همایونی تفکیک کنی و خودت را د...
ادامه مطلب